Субота, 15.12.2018, 08:55Вітаю Вас Гість | RSS
Козівська загальноосвітня школа I-III ст. №2
Меню сайту
Ми на YouTube
Наше опитування
Як ви оцінюєте сайт?
Всього відповідей: 192
Життя сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

2016 - Рік англійської мови в Україні


 

British Council. Невеличка добірка для всіх, хто вивчає англійську - читайте і слухайте книжки одночасно й розвивайте одразу кілька навичок:

1) Подкаст із короткими історіями від The Guardian, в якому відомі письменники читають свої улюблені оповідання інших авторів http://bit.ly/1JOGYBB
2) Історії та вірші - добірка матеріалів для рівня Intermediate та Advanced http://bit.ly/1CexsnT
3) Lit2Go - класика світової літератури, доступна для читання онлайн, закачування та прослуховування. http://bit.ly/1u33iPK

 

 

У квітні проведуть апробаційне ЗНО з іноземних мов

16 квітня 2016 року в Києві, а також Київській, Львівській та Одеській областях буде проведено апробаційне зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання випускників шкіл з англійської, іспанської, німецької та французької мов. Відповідний наказ підписано міністром освіти і науки.

Проведення апробаційних тестів з іноземних мов відбуватиметься з метою підготовки до запровадження з 2017 року нового формату завдань для сертифікаційних робіт ЗНО.

Під час апробаційного тестування будуть використані предметні тести рівня B1 для випускників, які вивчали іноземну мову на рівні стандарту або академічному рівні, i рівня В2 для випускників, які вивчали іноземну мову на профільному рівні.

Результати апробаційного тестування за бажанням осіб, які братимуть в ньому участь, можуть бути зараховані як оцінки за державну підсумкову атестацію з відповідної іноземної мови.

Департаментам освіти і науки Київської, Львівської, Одеської, обласних та Київської міської державних адміністрацій доручено сприяти Українському та регіональним центрам оцінювання якості освіти в підготовці та проведенні апробаційного тестування, а також організувати добір та реєстрацію учасників апробаційного тестування.

Міністерством освіти також затверджено план підготовки та проведення апробаційного тестування та схему формування вибірки його учасників. Передбачається, що участь у апробаційному ЗНО з 4 іноземних мов братимуть 3 900 випускників шкіл поточного року.

Як відомо, у жовтні минулого року, Міністерство освіти і науки скасувало заплановане раніше проведення у 2016 році державної підсумкової атестації учнів 11 класів з іноземної мови у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

Таке рішення у відомстві пояснили необхідністю включення до складу тестів завдань з аудіювання та проведення певної роботи для розробки повноцінних тестів.

15 січня 2016 року в ТОКІППО проходив відбірковий етап обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016» в номінації «Англійська мова».

Члени журі вивчили матеріали з досвіду роботи переможців І туру, учасники обласного турупровели майстер-класи для педагогічної громадськості області під час форуму «Пошуки.Знахідки. Творчість».

За результатами відбіркового етапу обласного туру конкурсу «Учитель року - 2016» 5 вчителів увійшли у фінал, який відбудеться 24-25 січня 2016 року

 

   dsc 9860

(за матеріалами сайту ТОКІППО https://ippo.edu.te.ua/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=123&Itemid=170)

 

29 грудня 2015 року розпочався другий тур всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2016» у номінації «Англійська мова».

Наказом департаменту освіти і науки облдержадміністрації №284 від 08.10.2015 року затверджено склад журі для оцінювання конкурсних завдань вчителів англійської мови.                                                  

                                     

Морська Лілія Іванівна -  - завідувач кафедри англійської філології Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка, доктор педагогічних наук, професор, голова журі (за згодою)

Гурська Наталія Петрівна- учитель англійської мови Козівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2, учитель-методист, лауреат обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2009»

Журба Галина Богданівна- методист Збаразького районного методичного кабінету

Лучин Ірина Зенонівна- учитель англійської мови Заліщицької державної гімназії, учитель-методист, лауреат всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2009»

Ямелинець Леся Василівна- учитель англійської мови Теребовлянської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивченням іноземних мов, учитель-методист, лауреат обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2012»

На розгляд журі надійшли конкурсні матеріали вчителів англійської мови із вісімнадцяти загальноосвітніх навчальних закладів області.

Усім конкурсантам бажаємо успіхів в представленні своїх професійних здобутків!

(за матеріалами сайту ТОКІППО https://ippo.edu.te.ua/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=123&Itemid=170)  

Завантажити ДПА - 2016. Інформаційний лист

 

Сайти для вивчення англійської мови

Уривки з фільмів і граматика на Movie Segments to Assess Grammar Goals

Дуже цікавий сайт: дивіться уривки фільмів (із субтитрами) - вчіть граматику!

 

Ресурси для вдосконалення англійської мови!

YouTube:

1) www.youtube.com/user/MinooAngloLink - корисні граматичні уроки.

2) www.youtube.com/user/dailydictation – американська англійська з невеликими диктантами та правильною вимовою

3) http://www.youtube.com/user/duncaninchina - короткі відео про все на світі

 

Конкурс для учнів та вчителів англійської мови

Час Української Культури (Ukrainian Culture Time)

Ознайомитися детальніше на cайті: http://mon.gov.ua/usi-novivni/povidomlennya/2015/09/07/do-uvagi-uchniv-ta-vchiteliv!/

Завантажити Інформаційне повідомлення

 

 Сайти для вивчення англійської мови

http://replace.org.ua/topic/81/

Англійська мова онлайн безкоштовно від British Council

http://osvita.ua/languages/english-online/16237/

Англійська мова онлайн для дітей, початківців, студентів
http://easy-english.com.ua/

English for Ukrainians. Англійська для початківців

https://www.youtube.com/watch?v=VaYaFOX0x3I

Вивчення англійської мови для початківців: онлайн уроки

http://tng.in.ua/vivchennya-anglijskoji-movi-dlya-pochatkivciv-bezkoshtovni-onlajn-uroki/

Вивчення англійської мови самостійно

http://angliyska-mova.com/

Курси англійської мови «з нуля»

http://spy-glass.com.ua/?p=334

Англійська мова для початківців

http://buysale.net.ua/anglijska-mova-dlya-pochatkivcziv.html

 

 Підручник з іноземної мови – що вибрати, або чому автентичні підручники кращі?

Діти в школі обов’язково вивчають іноземну мову, а інколи дві, навіть три. І перед батьками постає питання придбання навчальних матеріалів.  Вибір зводиться до двох варіантів: дешевші підручники українських авторів або дорожчі навчальні комплекси від міжнародних видавництв. На користь першого варіанту говорить те, що вони зазвичай є в наявності в шкільних бібліотеках, включають українознавчий компонент, що вимагається національною програмою і є дешевші. Але вчителі іноземної мови надають перевагу саме іноземним підручникам, хоча вони й дорожчі. Чому так відбувається, і чим автентичні навчальні комплекси кращі? Давайте спробуємо відповісти на ці питання.

Мова

Всі розуміють, що неможливо якісно вивчити іноземну мову не маючи автентичного зразка. Крім того, мова швидко змінюється і, не перебуваючи в мовному середовищі, просто неможливо встежити за всіма змінами. Саме тому, можливість використовувати якісний автентичний підручник на уроці іноземної мови - є надзвичайно важливим. Саме він продемонструє учням не лише правильну вимову слів, а й те,  як говорять носії мови, як будують речення, висловлювання.

Методика

Великі видавництва інвестують багато ресурсів в розробку та апробацію методики викладання. Запускаються пілотні проекти та опитування, створюються фокус-групи, в яких беруть участь вчителі та учні з різних куточків світу. Завдяки тисячам рецензій та відгуків створюється якісний навчальний комплекс, з послідовним, виваженим та вивіреним методичним підходом, що дозволяє гарантувати позитивний результат.  Місцеві автори зазвичай апробують матеріал у своєму класі, в найкращому випадку  в школі.

Якість

Якість друку, фарби, паперу, наявність сучасних малюнків, інтервали між рядками та шрифт – все це впливає не лише на мотивацію вивчати іноземну мову, але на здоров’я Вашої дитини. Крім цього, цілі редакційні комісії працюють над тим, щоб унеможливити наявність помилок. На жаль, наші вітчизняні підручники не так ретельно вичитуються.

Комплекс

Будь-який автентичний підручник – це  не просто книга, це комплекс, до якого обов’язково входять такі компоненти:

  • підручник для роботи в класі,
  • зошит для домашніх завдань,
  • диски з аудіо супроводом для уроку
  • книга для вчителя з поясненнями, як найефективніше використовувати вищезазначене.

Крім цього, вчителю та учню пропонуються безліч додаткових можливостей. Наприклад, учень може виконати додаткові завдання на спеціальному інтерактивному DVD-ROMі , пограти в онлайн ігри, або пройти захоплюючий квест.

Вчитель знайде велику кількість додаткових завдань в добірці ксерокопіювальних матеріалів, розроблених саме під обраній курс; за 10 хвилин створить та роздрукує 4  варіанти поточного тесту з Testmaker CD-ROM, для якісної перевірки досягнень учнів.  

І це ще не все. Захоплюючі відео, караоке, відеоке, онлайн домашнє завдання, можливість підготувати учнів до внутрішнього та міжнародного оцінювання в рамках шкільної програми і багато іншого – все це можливо лише за умови використання автентичного навчального комплексу.

І наостанок, порада батькам. Є дві речі, на яких ніколи не слід економити – це здоров’я та якість навчання. Тому робіть правильний вибір! 

 

 Як допомогти підліткам вивчити нову лексику?

Джоанна Бадден з авторської команди Cambridge University Press, яка працювала над створенням навчально-методичного комплексу Interactive, ділиться порадами, як допомогти підліткам вивчити та запам’ятати нову лексику.

Лексика – це королева!
Я впевнена, що більшість з Вас чули відому цитату лінгвіста Девіда Уілкінса, який сказав: «While without grammar very little can be conveyed; without vocabulary nothing can be conveyed.» (Wilkins, 1972) Це одна з тих великих цитат, яку ми всі напевно використовували під час тренінгів та майстер-класів. Та чи часто ми говоримо з нашими учнями про важливість вивчення слів? Чи використовуєте Ви дієві системи та стратегії, щоб бути впевненими, що Ваші учні вивчають достатню кількість слів? Чи ставите вивчення лексики в пріоритет, коли плануєте свої уроки? Особисто я повністю погоджуюся з Уілкінсом. Для мене лексика завжди була і буде королевою уроку!

Лексика означає виживання

Я вважаю, що говорити з підлітками про важливість вивчення лексики – це чудовий відправний момент, щоб вони відчули власну відповідальність за поглиблення словникового запасу. Дуже корисно проговорювати зі своїми учнями про важливість вивчати та запам’ятовувати нові слова. Можна розповісти їм декілька історій зі свого власного досвіду, коли знання англійської мови допомогли в складній ситуації за кордоном. Згадуючи час, проведений в Гонконзі і Єгипті, на думку спадають безліч прикладів, коли знання кількох корисних слів та виразів рятували ситуацію. Я не мала і, нажаль, до сих пір не маю жодного уявлення про граматику китайської або арабської мови, але обмеженої кількості слів, які я взяла з розмовника та від моїх колег, було достатньо для того, щоб спілкуватися з перехожими, таксистами та щоб знайти шлях додому.

Створення системи та її дотримання

Яким би не був навчальний контекст, створення регулярної системи вправ для запису та повторення слів – це ключ до успіху. Подумайте, що найкраще спрацює для Вас та Ваших учнів. Ведення словника кожним учнем окремо, запис слів на фліп-чарті чи в документі Word, або використання прийому word bag - це має бути вирішено на початку навчального року, і Ви та Ваші учні мають притримуватися одного методу протягом навчального року. Досить легко почати новий навчальний рік з хорошими намірами, але для того, щоб побачити результат, потрібно бути послідовним. Регулярні завдання, направлені на повторення нової лексики, і проміжні контрольні роботи в тестовій чи ігровій формі протягом всього семестру – все це сприяє успішному засвоєнню нової лексики.

 

На нараді методистів: ДПА 2016

                                                                             

24 листопада 2015 року в Міністерстві освіти і науки України відбулася чергова нарада методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти, присвячена проведенню державної підсумкової атестації (ДПА) з іноземних мов у 2016 році.

Нараду розпочав заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей, наголосивши на необхідності підвищення рівня знань з іноземних мов, а особливо, з англійської мови, у українських школярів  та зазначивши важливість кваліфікованої професійної підготовки вчителів та методистів.

Під час заходу Наталя Дорош, представник освітнього проекту Go Global,  презентувала програму з вивчення та популяризації іноземних мов в Україні Україна Speaking, в рамках якої запущена безкоштовна програма для підвищення кваліфікації вчителів англійської мови.

Головний спеціаліст Міністерства Оксана Коваленко розповіла про особливості проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2016 році, оскільки цей рік є перехідним.

Методисти іноземних видавництв надали практичні рекомендації  щодо проведення ДПА. Зокрема, методист видавництва MM Publications Аліна Кошман презентувала формат та критерії оцінювання іспиту, а також матеріали та ресурси, необхідні для підготовки до ДПА з англійської мови 2016.

Нагадаємо, що 23 листопада Міністерство освіти і науки України та видавництво MM Publications підписали меморандум про співпрацю у сфері середньої освіти, в першу чергу, в реалізації спільного проекту з розробки державної підсумкової атестації (ДПА)на 2016 рік.

Крім цього, методисти  видавництв, які представляє компанія Лінгвіст в Україні, а саме, Cambridge University PressNational Geographic LearningCornelsenCLE International та Edelsa підготували інформацію про навчально-методичні матеріали, необхідні для підготовки до ДПА 2016:

- Матеріали для підготовки до ДПА з англійської мови від видавництва MM Publications

- Матеріали для підготовки до ДПА з англійської мови від видавництва National Geographic Learning

- Матеріали для підготовки до ДПА з англійської мови від видавництва Cambridge University Press

- Матеріали для підготовки до ДПА з німецької мови від видавництва Cornelsen

- Матеріали для підготовки до ДПА з французької мови від видавництва CLE International

- Матеріали для підготовки до ДПА з іспанської  мови від видавництва Edelsa

 

 

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №641/2015

Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні

 

http://www.president.gov.ua/documents/6412015-19560

 

 

 

Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сайти вчителів
Корисні посилання