Козівська загальноосвітня школа №2 - - Педагогам
Субота, 10.12.2016, 01:07Вітаю Вас Гість | RSS
Козівська загальноосвітня школа I-III ст. №2
Меню сайту
Ми на YouTube
Наше опитування
Як ви оцінюєте сайт?
Всього відповідей: 188
Життя сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

- Педагогам


...

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПО РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

1. Вчитель не повинен розхвалювати обдарованого учня за індивідуальні

успіхи, краще заохотити його до спільних занять з іншими дітьми.

2. Вчителеві не слід надмірно вдаватися до навчання з елементами змагання. Обдарована дитина частіше буде переможцем, що може викликати

неприязне ставлення інших дітей.

3. Не можна підкреслювати винятковість обдарованої дитини чи, навпаки,

зловмисно її принижувати, застосовувати сарказм.

4. Вчителеві слід пам'ятати, що обдаровані діти зазвичай негативно ставляться до суворо регламентованих повторюваних занять.

5. Методи, що сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми:

• повага до прагнення учнів працювати самостійно;

• надання дитині свободи вибору щодо галузі застосування своїх здібностей;

• індивідуальне застосування навчальної програми;

• заохочення учнів до роботи над власними проектами;

• жодного тиску на дітей, створення атмосфери розкріпаченості;

• схвалення результатів діяльності у певній галузі для стимулювання бажання випробувати себе в цій чи інших галузях;

• підкреслення ролі індивідуальних відмінностей;

• надання допомоги і підтримки дітям, які мають власний погляд і внаслідок цього відчувають тиск з боку інших;

ПАМ’ЯТКА ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ

Якщо Ви прагнете бути творчим вчителем, скажіть собі:

• Я маю творчий потенціал.

• Я хочу реалізувати його.

• Я певен, що мені все вдасться.

• Я схильний ризикувати.

• Я вмію бачити проблему і можливості її

розв'язання.

• Я маю критичне і гнучке мислення.

• Я можу «вимкнути» в собі внутрішнього критика, якщо він мені заважатиме.

Професійному вдосконаленню і творчій діяльності педагога

сприяють такі чинники:

1.Інтерес до змісту діяльності.

2.Суб'єктивна привабливість спілкування з дітьми.

3.Високий рейтинг професіоналізму у структурі цінностей особистості.

4.Достатньо високий рівень само оцінювання і рівень домагань.

5.Можливості для самореалізації.

6.Престиж педагогічної діяльності.

7.Хороші умови праці.

8.Перспектива професійного росту.

9.Позитивне стимулювання діяльності.

 

Рекомендації вчителям, щодо підтримки дисципліни в класі.

Дисципліна – це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі відносини між учителями і дітьми.

         Необхідно враховувати що дисципліну в класі обумовлюють раніше нагромаджений досвід поведінки учнів, організованість класу, ставлення до навчання, предмета, вчителя, дотримання єдиних вимог до учня всіма вчителями, які працюють у класі, загального порядку умов і традицій даної школи.

         При роботі в класі і для підтримання дисципліни необхідно враховувати наступні правила:

  1. Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.
  2. Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.
  3. дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.
  4. Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.
  5. Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.
  6. Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.
  7. Не принижуйте учнів, не припускайте образ сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.
  8. Будьте привітними.
  9. Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.
  10.  Не припускайте появи „любимчиків”, це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі;
  11. Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.
  12. Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.
  13. Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях  гуртка, позакласних заходах, спільних походах.
  14. Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але не сподівайтеся, що вони вирішать проблему з дисципліною в класі. Виявляйте коректність у взаєминах з батьками. Постійна негативна інформація, скарги псують відносини, викликають недовіру до вчителя, його можливостей, здібностей навчати й виховувати дітей.

Поради щодо спілкування:

  • Ставлення людей до вас ніби віддзеркалює ваше ставлення до них;
  • Хто любить людей, того й люди люблять;
  • Виявляйте ініціативу в приязному ставленні до інших;
  • Цікавтеся людьми, що оточують вас, їхніми турботами і радощами;
  • Ніколи не користуватиметься популярністю той, хто не цікавиться справами інших людей;
  • Учіться ставити себе на місце іншої людини;
  • Вживайте якомога більше слів, які підкреслюють шанобливе ставлення до людей: "даруйте", "перепрошую", "дякую", "будь ласка" та інші. Ввічливість обеззброює;
  • Використовуйте кожну нагоду для спілкування.

Для успішного встановлення контактів із людьми треба:

  • Якомога швидше знайти спільні інтереси;
  • По-дружньому ставитися до співрозмовника (усміхатися, уважно слухати);
  • Не виявляти до співрозмовника зверхності;
  • Щиро цікавитися співрозмовником, тим, що він говорить;
  • Враховувати поведінку та термінологію людини, з якою говорите;
  • Нападами та лайкою людей не переконаєте;
  • Для того, щоб переконати когось, треба знайти необхідні аргументи, правильно їх упорядкувати і сформулювати;
  • Намагайтеся діяти незалежно від свого настрою.

 

ДОПОМОЖИ СОБІ СТАТИ ЩАСЛИВОЮ ЛЮДИНОЮ

 

1. Позитивно думай

"Правило 20 секунд" – це найулюбленіше правило психологів. Хочеш стати щасливішим – стань кращим. Не подобається фігура – займися спортом, не подобається кар'єра – працюй краще. А щоб цього було простіше досягти, роби хороші звички на 20 секунд доступнішими.

Наприклад, хочеш схуднути – поклади корисну їжу ближче, а шкідливу – якнайдалі. Хочеш займатися спортом – займайся. І роби заплановану справу щодня, щоб вона стала справжньою звичкою.

2. Винось із помилок користь

Порада проста: не зациклюйся на невдачах і помилках, бо це викликає стрес. Краще перестань звинувачувати себе та винеси користь із помилок. Обміркуй свої дії, зрозумій причини невдач і винось користь. Грубо кажучи, змирися, що помилки бувають, просто треба навчитися контролювати свої емоції у зв'язку з ними. 

3. Окресли маленькі цілі на шляху до великої

Окреслюй собі здійсненні цілі, не завищуй планку. На шляху до великої глобальної мети став маленькі та легкодосяжні. Хочеш досягти більшого на роботі – проаналізуй і з'ясуй, що робилося не так. І просто виправ помилки. Розуміння того, що ти повинен  змінити, дасть відчуття щастя, адже ніщо так не радує, як визначеність.

4. Забувай погане, шукай хороше

Психологи відкрили "ефект тетріса", коли вивчали психологію людей, які втрачають голову від цієї гри. "Ефект тетрісу" – це коли гравці бачать фігури з гри, навіть не граючи. Сьогодні цей термін застосовують до ситуації, коли робота повністю заполоняє думки людини.

Більшість на роботі займається тим, що шукає проблеми, тому згодом вони починають шукати помилки в усьому. І погане заповнює їхнє життя. Привчи себе щодня записувати або нагадувати собі, що хорошого відбулося. Невдовзі це стане хорошою звичкою, і ти навчишся бачити позитивні сторони життя. 

5. Не відмовляйся від підтримки близьких

Для щастя людям бракує елементарного людського тепла. Подумай, от ти зайнятий на роботі, в тебе роботи море, і на близьких взагалі часу не вистачає. Як результат: утома на роботі плюс емоційний голод дають стрес і нервове напруження. Про щастя навіть говорити не доводиться. У цьому найголовніша наша помилка.

Почни цінувати свою команду на роботі та близьких удома. Налагодь хороші стосунки з колегами, усміхайся, вітайся з ними, спілкуйся під час перерв, визнай достоїнства кожного та цінуй внесок у спільну справу.

Коли на роботі особливий завал, постарайся більше часу приділити емоційному спілкуванню з сім’єю та друзями. Саме тому, що люди роблять навпаки, приділяють родині і навколишнім менше часу, вони почуваються нещасними. Просто виправ цю ситуацію та стань щасливим!

6. Знайди смисл навіть у рутині

Люди звикли думати, що робота – це щось протилежне щастю. Це треба змінити. Ті, кому вдається сприймати роботу не як рутину, а як кар'єру та покликання, значно частіше почуваються щасливими. Так, серед них трудоголіків більше, вони витрачають більше сил і часу на роботу, досягають великих успіхів.

 

 

 

Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Сайти вчителів
Корисні посилання